søndag 22. august 2010

Kjole og posebukse


For to uker siden begynte jeg på jobb igjen etter godt over ett år hjemme i permisjon. Hannah begynte i barnehage på mandag og det har vært innkjøring for oss begge to. Overgangen har gått bra selv om jeg merker stresset med å være tilbake i jobb. I tillegg har jeg syns det har vært trist å si "hadet" til Hannah i barnehagen. Hun trives godt så det er ingen grunn til å fortvile ;-) Så her på fredag var det godt at det var helg og at jeg kunne ha en kveld med symaskina. Resultatet ser du er. En kortermet kjole med tilhørende posebukse i størrelse 2 år. Det blomstrete stoffet er et gammelt sengetrekk som jeg har kombinert med brunt fløyelsstoff fra Stoff og stil. Påsydd bambi og kroklisser pynter opp det hele. Nå håper jeg ikke det blir så lenge til jeg kan sy igjen, da jeg har fått lånt en sybok med masse nydelige klær og oppskrifter i.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...