torsdag 22. september 2011

Ørepynt


Til bursdagen min fikk jeg startpakke til å lage ørepynt av min søster : )
Med litt prøving og feiling forstod jeg hvordan jeg skulle få det til. 
Startpakken er fra Katie Bourke og kan bestilles her http://www.coverbutton.net/
Noen av disse er blitt venninnegaver og resten kommer for salg på basaren 20. november.

Nå er det snart helg igjen og nye muligheter for loppefunn ;-)
Denne gangen er det et i Vanse på Lista. Siden turen går til Lyngdal for helga, må jeg selvsagt innom og se om det er noe fint å finne. I tillegg er det en Fretex-butikk i Lyngdal som må besøkes.
I Vanse skal også amerikabutikken Trunken besøkes.

Ønsker dere en riktig god helg når den kommer!

Klem, Linda

2 kommentarer:

  1. wow, så fine disse ble! Det er jo supert til basaren! Skulle gjene hatt en premie til deg også etter auksjonene..... Klem

    SvarSlett
  2. Fin blogg du har, legger meg til som følger og gleder meg til masse inspirasjon:))) Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...