tirsdag 31. mai 2011

Knips knips


I påvente av mer tid til sying knipser jeg litt bilder av ting og tang hjemme hos oss.
Nå er det masse vakre pioner i blomsterbutikkene som pynter fint opp og så lukter de nydelig! 
Er godt fornøyd med R`en som mannen fikk fra meg her om dagen. Den er av resirkulert metall.
Hannah må snart få en H så jeg slipper maset om hvor H`en er! :)

Til helga skal jeg på shoppingtur til Aarhus sammen med Lill.
Da blir det jakt etter 70-talls stoffer og tapeter, loppemarkeder og gjenbruksbutikker som står øverst på "to do"-listen :)

Hvis du vil se bilde i større format, kan du dobbeltklikke på det.

2 kommentarer:

  1. Så gøy med blikk inn i huset ditt!! Mye fine detaljer :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder! Helgetur til Aarus høres ut som en god plan! Selv skal jeg ta sykkelen fatt i helgen og kommer nok ikke lengre en til Skagen ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...