lørdag 19. mars 2011

Kunstglass


Handblåste kunstglass
kan man få kjøpt hos Knapstad glass i Kristiansand.
Hvert år holder de annensorteringssalg og da kan man få kjøpt glass til halv pris.
Glassene har kanskje ikke fått rett størrelse eller at de mangler en liten detalj.
Jeg kan i hvertfall ikke se at det er noe i veien med dem.
Jeg syns glassene er nydelige og i år har jeg sikret med tre nye glass til samlingen min.
Denne gangen ble det glass i fargene turkis/grønn.

Om du ikke fikk med deg salget sist søndag, så kan du få med det andre og siste salgsdag i morgen søndag 20. mars kl 12:00.
Knapstad Glass holder til i Rådhusgata 3.
Jeg anbefaler deg å møte opp en halv time før de åpner slik at du slipper inn først når de åpner dørene.
Er det mye folk, slippes man inn puljevis.


Ha en nydelig helg!

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...