søndag 20. mars 2011

Bursdagsjente og -gutt



I går var vi i bursdag igjen og denne gangen til T på 3 år og H på 1 år.
Alltid koselig med sosiale sammenkomster med venner og barn.
Bursdagsbarna fikk hver sin myke og harde pakke der de myke er mest til glede for mammaen og de harde for ungene.


Buksa er sydd i et svart og grått denimstoff med god stretch.
Det er første gang jeg har sydd bukse med ribb til linning og nederst på buksebeina.
Ribben er av myk strech jersey. Det er første gang jeg har sydd med elastisk søm og jeg er godt fornøyd med resultatet.
Begge stoffene er fra Stoff og Stil.

Kjolen er sydd av mønster fra minikrea.dk. og mønsteret heter 'Empirekjole 20000'.
Den var superenkel å sy og med litt detljer som bånd i livet og en liten heklet rose blir den ganske søt.
Stoffet er fra Stoff og Stil.

8 kommentarer:

  1. Kjemesøt kjole og praktisk og tøff bukse :)

    SvarSlett
  2. Som alltid kjempefint!!! Likte spesielt buksa:)Godt å se at du får litt tid med maskina. Klem

    SvarSlett
  3. For noen herlige gaver! De ble nok godt mottatt. Kjolen var kjempesøt!

    SvarSlett
  4. Så flotte presanger!!
    Nydelig kjole, likte godt blomten!!

    Fin mandag!

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin blogg du har og så mange kjekke idear! Eg har såå lyst å begynne å sy, men er ingen ekspert...vil prøve likevel så no har eg bestilt katalog frå Stoff og Stil ;) Legg meg til som følgar :)

    SvarSlett
  6. Den kjolen er noe av det søteste jeg har sett, og buksa var skikkelig stilig! Skjønner godt at mammaene blir glade!!!!

    SvarSlett
  7. For en flott og inspirerende blogg! Jeg sitter her og surfer på nettet etter sykurs i Kristiansand og det var da jeg kom over bloggen din. Du skrev at du var på sykurs i fjor og så leser jeg at du sier Stoff og stil-butikken er i nærheten av der du bor. Så det jeg lurer på er om du har noen gode sykurs i omegnen å anbefale?

    SvarSlett
  8. Hei Marit, og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)
    sjekk denne linken til aftenskolen: http://www.aftenskolen.no/sykurs-nr-089.4505518-199419.html
    Det var dette kurset jeg tok og jeg var veldig godt fornøyd.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...