torsdag 9. desember 2010

Hjelp - det er snart jul!


Hvorfor kommer jula like brått på hvert år??
Jeg rekker ikke tenke alle tankene om hva og hvordan jeg skal rekke alt engang. I kveld er i alle fall bursdagsgavene kjøpt inn og pakket klart for min kjære mann som har bursdag snart. Og julegavene som skal sendes blir klar i løpet av helga. Da er det bare besteforeldre, venner, barn og ektefeller igjen ;-) ...og julekortskriving. Puh!!
Er så heldig at vi skal på juleverksted på lørdag og da får vi både bakt, laget juleengler og vært sosial, så det blir supert!
Da er det et lite håp om at vi skal være i mål til julaften og få en fredfylt jul i år også!

Tror jeg må finne noen morsomme filmer om julen som jeg kan slappe av med på kveldene. Er det noen som har noen tips?

Krysser fingrene for at alle holder seg friske og raske i tiden som kommer!!
Ha en fin kveld og en koooselig advent =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...