fredag 15. oktober 2010

Selebukse, igjen...


Her har uka gått i rekordfart. Plutselig er det helg igjen. Og den er ikke forberedt verken i forhold til rengjøring eller med mer hyggelige planer. Nå som X-factor er over og jeg har kost meg med å høre favoritten min, Mo, kommer helgefølelsen sakte men sikkert over ett glass vin og litt blogging ;-) Når jeg ser alle de fine tingene som finnes på de utallige bloggene der ute, blir jeg inspirert....håper derfor jeg skal få litt tid til sying i helga.
Jeg har fått ferdig nok en selebukse. Denne er i størrelse 1,5 år og sydd i stoff i fra S og S. Knappene er fra mor Hjørdis og er sikkert flere 10-år gamle.

1 kommentar:

  1. Buksene dine er virkelig tøffe! Håper du har fått sydd litt i helga. Kanskje vi skal prøve å få til litt sying sammen neste helg? Snakkes:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...