torsdag 8. april 2010

Grå fleecekjole

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her ;-) Mars måned forsvant bare... Det har vært mye på programmet. Vi har hatt besøk av bestemor både i uke 8 og 11. Det har vært gull siden jeg har vært på kurs både på dagtid og kveldstid. Vesla snakker om 'ojoj' ofte, og det er så fint at hun husker besteforeldrene igjen, selv om det er noen mnd siden sist.
Sykurset går sin gang og jeg har fått laget en del plagg nå. Det siste jeg har laget er en kjole til meg selv. Det prosjektet har tatt tid og har vært litt vanskelig. Fordelen nå er at jeg har et mønster jeg kan bruke igjen og dermed spare masse tid. Kjolen er laget av gråmelert fleece med innslag av lilla.


I slutten av mars kom våren. Det ble plussgrader og snøen smeltet på to uker! Nå er plenen bar og det er klart for å begynne vårstellet av hage og hus. Det er noe jeg virkelig gleder meg til. Jeg elsker å pusle utendørs og gleder meg bare til neste uke for da skal jeg handle inn stemorsblomster =)

Innimellom her var det påske også. Vi tilbrakte den på hytta til mine foreldre på Bjørnfjell. Der fikk vi ordentlig påskevær med snødekte fjell og vidder og strålende sol hver dag. Det var helt nydelig. Så valget om å tilbringe påska på hytta i år, var helt riktig. Både store og små koste oss med skiturer, aking, grilling, badstu, god mat og drikke og ikke minst påskelabyrinten med Viggo Valle.

I morgen reiser jeg til København på jentetur. Vi er noen jenter fra studietiden i Tromsø som har begynt å reise på tur sammen en gang i året. Vi bor i ulike kanter av landet, så dette er en flott måte å treffes på og å holde kontakten ved like. I år blir det ikke SPA, men desto mer vindrikking ;-) Shopping blir det selvsagt også. Da er det over og ut. Køben neste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...