tirsdag 13. april 2010

Jentetur til København

København er en herlig by =)
Vi var heldig med været og kunne nyte vårsolen på en av kafeene i Nyhavn lørdag. Det ble også tid til mange vinpauser innimellom shoppinga. Lørdags morgen dro jeg alene for å utforske et loppemarked i Nørrebro. Kunne ikke la det gå fra meg dersom det var noen skatter å finne. Jeg gikk og gikk, og til slutt betalte jeg for en citybike og syklet den siste biten av veien. Loppemarkedet var en nedtur. Bare skrot og ingenting av interesse. Turen var ikke helt bortkastet, da jeg fikk handla stoff på Stoff 2000 like ved. Jeg hadde ikke tenkt å gå meg i hel på denne turen og tok bare med meg støvletter. Det var ikke det smarteste trekket, da såre bein melte seg litt ut på lørdagen. Da var det bare å dra inn (handle)årene og komme seg på en kafé. Butikkene Nø og Grønnlykke kan anbefales. Lørdag spiste vi på en restaurant i Nyhavn som heter Den lille fede. Der spiste vi 5-retters med vin til for 550,-! Billig og godt!! Til slutt fikk vi brent litt kalorier på Copenhagen Jazzhouse ;-)
Vi hadde en strålende tur på alle måter.
Takk jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...