torsdag 11. februar 2010

Sykurs

Nå har jeg meldt meg på sykurs.
Gleder meg masse til å prøve meg på å sy klær, noe jeg ikke har gjort før. Har tenkt å prøve meg på enkle kjoler og tunikaer til vesla og meg selv.
I neste uke åpner butikken "Stoff og Stil" i Kristiansand. Det blir fabelaktig med en slik butikk i nærheten ;-)
Jeg har et par krakker som skal kles med stoff og jeg bare går og venter på at butikken skal åpne. Krakkene har jeg kjøpt på bruktbutikker for et tosiffret beløp. Litt maling av beina må også til. Jeg har ikke bestemt meg for hvordan de skal se ut. Har tenkt å la meg inspirere av noen flotte stoffer først!
I går var jeg og en venninne innom en bruktbutikk der de hadde godt utvalg i det meste. Mye gøy retroservicer, blant annet fra Figjo. Jeg handlet ikke annet enn et par gamle sengetøy denne gangen.
Vi var også innom interiørbutikken Kamelon der jeg kjøpte innpakningspapir fra House Doctor i lillablomstrete mønster. Det har jeg klipt til og satt i glassdørene til Billyhyllene på loftet. En billig og bedre løsning enn det jeg hadde der fra før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...