tirsdag 23. februar 2010

Sytanker...

I kveld er det sykurs igjen. Gleder meg =) Har på nytt vært innom Stoff og Stil og kjøpt flere stoffer. Vet ikke helt hva jeg skal sy når jeg er ferdig med kjolen jeg holder på med til vesla. Enten blir det en sommerdrakt eller så blir det en selebukse, også til henne. Er ikke helt klar for å begynne på en kjole til meg selv enda. Har ikke funnet noe møster som jeg tror vil egne seg til det. Snakket med en av de som jobber på Stoff og Stil som hadde en selvlaga ullkjole på seg. Hun hadde sydd og tilpasset selv, uten mønster. Jeg er ikke der enda, så det begir jeg meg ikke ut på, foreløpig. Hun anbefalte å finne en genser med det snittet jeg vil ha og så bare forlenge den som en kjole. Ermhullene og ryggen er visst det som er vanskeligst.
På søndagskveld hadde hjertelill (http://hjertelill.blogspot.com/) og jeg sykveld. Det var kjempetrivelig! Ikke mist veldig lærerikt for min del. Jeg hadde nok kommet til å gjort mange feil på kjolen til vesla om jeg ikke hadde fått rettledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...