tirsdag 23. november 2010

Man kommer ikke til fjells på flat vei!


Godt ordtak som betyr noe slikt som at man bare må stå på og sette inn et ekstra gir for å komme i mål.
Jeg girer opp og håper å komme i mål med to store prosjekt på jobben og så skal jeg komme sterkere tilbake til sykroken min på kjøkkenet i desember.
Begynner å se et lite lys i tunellen og det gir meg ekstra energi til å fullføre kommende uke!
Ønsker alle andre en god og produktiv uke både på jobb og privat.
Får dere sydd noe, eller??

2 kommentarer:

  1. Stå på! Lykke til med prosjektene på jobb. Når jobben er fullført får du kose deg i sykroken din med god samvittighet. Jeg koser meg mye i min sykrok når jeg har noen minutter ledig og kjenner jeg gjerne skulle hatt mere tid til å sy, og hatt enda mere overskudd når jeg først har noen minutter for meg selv. Ønsker deg en fortstatt fin uke. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...