torsdag 15. juli 2010

Blomstrete selekjole


Vi er tilbake i fra tre ukers ferietur i vakre Nord-Norge.
Vi har kjørt bil og fått sett masse av den vakre naturen vi har i vårt langstrakte land. Spesielt vakkert var det den dagen vi var i Nyksund i Vesterålen. Bilder kommer!
Kjolene jeg laget før ferien til mine venninners døtre ble godt mottatt så da tok jeg sjansen på å også lage en til min niese Niva på 7 år og en til datteren til min manns onkel på 2. Min niese fikk en maken til den storblomstrete med turkis fløyelsstoff øverst på kjolen og datteren til min manns onkel fikk den du ser i dette innlegget. Den er laget av et gammelt sengetøy jeg har fått av
og det samme myke bomuldsstoffet jeg har brukt i flere andre kjoler. Håper jeg får noen bilder av jentene i sine nye kreasjoner etterhvert...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...