fredag 19. februar 2010

Ny stoffbutikk

I går var det åpning av Stoff og Stil i Kristiansand. Tok med meg vesla og var der kl 10 når de åpna. Ikke det beste tidspunktet for en liten en som ble fort utalmodig i trengselen av stoffkåte damer. Fikk sikret meg noen gode stoffrester på tilbud. Det meste i flis, men også noe i ull og velour. Jeg har vært tilbake i dag igjen og da alene ;-) Fikk handla noen morsomme stoffer som kan kombineres i for eksempel puter. Fant også et blomstrete stoff som jeg skal bruke som for i kjolen jeg har begynt på, på sykurset. Kvelden har derfor blitt brukt til å sy pulsvarmere i brun flis, samt seler til kjolen. Det går noe sakte når nye veier skal gås. Forhåpentligvis blir jeg mer effektiv etterhvert som jeg får forsøkt meg på ulike ting. Kunne ikke holde meg helt vekk fra TV`en heller. Måtte jo få med meg at Marit Bjørgen to nok ett gull. Og det gjorde jo Axel Lund Svindal også i super-G. En super dag i Vancouver! Gratulerer!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...