mandag 20. desember 2010

Julestemning


Mye av julepynten er allerede på plass og har vært det i flere uker.
Det gir god julestemning i huset.
Etterhvert som årene går knytter det seg historier til de ulike tingene.



Jeg er ikke spesielt fan av engler, men syns disse er søte.
Den på bildet over er laget i tre og metall og har et herlig barnslig utrykk.
Den under, er laget av hjertlills elever. Materialet er keramikk. Mønsteret er trykt på med en hekladuk og til slutt er den sprayet i sølv.
Nydelig er den!


Klokka på veggen henger året rundt og er lagt av mannen i huset.
Julestrømpen er laget av hjertelill.


Julekrusene er en gave fra familien min i USA og er vel nå blitt 14 år gamle.
De er jo etterhvert blitt nostalgisk for meg og jeg må ha de frem hvert år.
Gode til både te og gløgg.


En stor og chabby julekule har fått plass i vinduet ;-)


Nå har Hannah begynt å spørre når julenissen kommer.
Jeg tar det som et tegn på at det nærmer seg jul og at jeg må få opp farta for å komme i mål med julegaver, vasking og matinnkjøp.
Bare 3 dager til besteforeldrene kommer for å feire jul sammen med oss.
God advent!

1 kommentar:

  1. Å, for et fint innlegg - nydelige bilder. Bloggen din er så fin! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...