tirsdag 18. mai 2010

Lekekasse i ny drakt


Hipp Hurra og så var 17.-mai overstått og så er vi plutselig langt ut i mai! Tiden bare flyr.
Her har det vært sytørke nesten helt siden kurset var ferdig. Ikke bra ;-) Det nermer seg eksamen, så de få ledige kveldsstundene jeg har går med til å lese. Godt det bare er tre uker til for jeg klarer ikke å holde meg helt vekk fra min kreative krok på kjøkkenet, så da har jeg fått sydd trekk til puffen jeg kjøpte på bruktbutikken Shalam (se innlegg fra 11. februar med bilde). 
Trekket er sydd i ulike typer voksduk. Det syns jeg var en god ide, siden det er blitt lekekasse til Hannah. Da er det bare å tørke av flekker som setter seg fra skritne barnefingre. De ulike voksdukene er kjøpt hos Stoff og stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...