onsdag 13. juli 2011

Sommerens maleprosjekt

Sommerens maleprosjekt er sjenken, spisebordet, et sofabord, skyvesenga og en krakk.
På første feriedag satte jeg i gang med pussing og rengjøring av møblene.
Nå er grunningen påført og jeg regner med at jeg trenger minst to lag med maling.
Jeg er spent på resultatet og håper det blir bra.
Jeg har valgt en sliteserk båtmaling! Den skal tåle støt uten at det setter merke.
Her er noen førbilder og så kommer jeg med en oppdatering så snart "sommerjobben" er fullført.
I mellomtiden, nyt sommerdagene hva enn de måtte bringe!

På gjensyn! =)












2 kommentarer:

  1. Hei Linda, her var det mange fine innlegg siden sist jeg tittet innom. Spesielt fint var innlegget om sommerfuglene og diktet om/til Hannah. Ble helt rørt.
    Nydelige puter du har sydd, stilige skåler du har laget :-) og spennende sommerjobb du skal igang med. Vi har akkurat fått arvet en slik skjenk, bare at den er høy. Den tenker vi å male, og gleder meg til å se hvordan deres blir. Vi har også en sånn krakk fra IKEA, som skal få tapet og maling. Gleder meg til å se alle prosjektene dine ferdige. Du er så flink, jeg får mye inspirasjon fra deg. Ha en fortsatt fin helg. Klem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige ord Kine :) Vi sees snart!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...